Виконати практичну роботу письмово в зошитах
Практична робота № 3
Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: на природних рослинних зразках провести аналіз будови тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткової рослини; встановити подібні та відмінні ознаки цих рослин.
Матеріал: живі рослини або гербарні зразки моху (зозулин льон, фунарія тощо), папороті (чоловіча папороть, багатоніжка тощо), квіткові рослини (жовтець, перстач тощо).
Обладнання: лупа.
Хід роботи
Хід роботи
І. Ознайомлення з
будовою тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткових
рослин
ІІ. Заповнення
підсумкової таблиці результатів дослідження.
Результати досліджень впишіть у таблицю. Для цього
органи, наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»
Органи рослини |
Мох (зозулин льон) |
Папороть (щитник чоловічий) |
Квіткова рослина |
Корінь |
| ||
Стебло |
| ||
Листок |
| ||
Ризоїди |
| ||
Квітка |
| ||
Спорангій |
| ||
Насінина |
| ||
Плід |
|
ІІІ. Дайте
відповіді на запитання
1. У чому подібність та відмінність будови основного фотосинтезуючого покоління у мохів, папоротей і квіткових рослин?
2.
Які вегетативні органи є у мохів, папоротей та
квіткових рослин?
3. Які органи розмноження наявні у мохів, папоротей і квіткових рослин?
Висновок: (написати узагалюнюючий висновок)
Коментарі
Дописати коментар