Виконати практичну роботу письмово в зошитах

 Практична робота № 3

Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин

Мета: на природних рослинних зразках провести аналіз будови тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткової рослини; встановити подібні та відмінні ознаки цих рослин.

Матеріал: живі рослини або гербарні зразки моху (зозулин льон, фунарія тощо), папороті (чоловіча папороть, багатоніжка тощо), квіткові рослини (жовтець, перстач тощо).

Обладнання: лупа.

Хід роботи

Хід роботи

І. Ознайомлення з будовою тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткових рослин

ІІ. Заповнення підсумкової таблиці результатів дослідження.

Результати досліджень впишіть у таблицю. Для цього органи, наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»

Органи рослини

Мох

(зозулин льон)

Папороть

(щитник чоловічий)

Квіткова рослина

Корінь


Стебло


Листок


Ризоїди


Квітка


Спорангій


Насінина


Плід


 

ІІІ. Дайте відповіді на запитання

1.      У чому подібність та відмінність будови основного фотосинтезуючого покоління у мохів, папоротей і квіткових рослин?

2.       Які вегетативні органи є у мохів, папоротей та квіткових рослин?  

3.      Які органи розмноження наявні у мохів, папоротей і квіткових рослин? 

Висновок: (написати узагалюнюючий висновок)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумкова робота за ІІ семестр для 5-х класів